Wednesday, October 27, 2010

Minggu Terakhir

Salam sejahtera semua… sekarang ni kt UM adalah minggu terakhir untuk sesi 2010/2011. Lepas ni semua akan pulang ke kampong untuk menghabiskan minggu study week kt kampong. Lepas itu kita yang umat islam akan sambut Hari Raya Aidiladha atau hari raya korban. Berbalik kepada cerita pasal pelajar2 UM tadi, minggu ni semua sibuk dengan test, hantar assignment ,buat program dan macam2 lagi. 

Minggu yang penuh padat dengan aktiviti. Bagi mereka yang tahun akhir tu, semoga berjaya untuk exam kali ni dan semoga dapan grad dengan keputusan yang cemerlang. Kepada adik2 junior pulak, mesti korang akan teruja dan tak sabar nak masuk dewan peperiksaan kan?. Abg senior cuma nak berpesan, jangan terkejut pulak bila sampai kat bagunan peperiksaan nanti. Suasana kat situ memang agak meriah, masing-masing sibuk membaca nota kecil dan ada diantara mereka duduk dalam group dan berbincang pasal soalan exam dan ada jugak segelintir yang rilek je tak baca apa2.. maybe diorang dah hafal kat bilik kot tak pun diaorang datang bawa “toyol” sama2 haha…macam-macam ragam boleh Nampak nanti.
 Emm bagi aku, harapnya ni lah kali terakhir masuk dewan peperiksaan tu. Pasni n ink grad je.. harap paper semester ni semua lulus dengan baik. Apa pun aku ucapakan semoga berjaya dalam exam nanti, dan selamat pulang ke kampong halaman. Jaga diri anda semua baik2..dan jangan lupa untuk datang semula untuk jawab exam hehe.. lepas paper last baru kita enjoy ok..!!! haha..ok cau dulu…daaa wasalam..

2 comments:

  1. k.. kte doa sme k... abg doa utk adik k... 1st exm nie... adik pown doa kt abg moga ley grad ngan cemerlang... amin..

    ReplyDelete
  2. thanks ya adik cyg..jgn tkut2 masuk dewan exam tu..bt slamber je..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...