Monday, October 25, 2010

Ya Allah, jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pd seseorang yg melabuhkan cintanya pdMu...

Ya Muhaimin, jika aku jatuh hati, izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut pdMU agar x terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu...

Ya Rabbana jika aku jatuh hati, jagalah hatiku pdnya agar tidak berpaling daripadaMU

Ya Rabbul Izzati, jika aku rindu, rindukanlah aku pd seseorg yg merindui syahid ke jalanMU...

Ya Allah, jika aku menikmati cinta kekasihMU, jgnlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya bermunajat di sepertiga malam terakhirMU....

Ya Allah, jika aku jth hati pada kekasihMU, jgn biarkan aku bertatih dan terjatuh dlm perjalanan pnjg menyeru manusia kepadaMU....

ya Allah, jika kau halalkan aku merindui kekasihMU, jgn biarkan aku melampaui batas sehingga melupakan aku pd cinta hakiki dan rindu abadi hya kepadaMU....aminnnn ya rabbal alaminn..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...