Monday, October 25, 2010

My Lovely Family

y


Ni Mak N Abah tersayang.. Azizan Bin Hanafiah dan Che Lat Bt Ariffin..anakanda mendoakan semoga bahagia selalu dan dipanjangkan umur..sayang sangat kt mak n abah..muuuahhhhhh


yang pakai baju hitam tu abang aku yang sulung nama dia Mohd Amir. dia keje Senior MA kt Klinik Bersatu  kt Penang. yang pakai baju penganti tu plak akak aku..nama dia noor azliza..dia keje staff nurse kt hospital Kajang.


ni abang aku yang no 2, nama dia Mohd Latiff. dia keje APMM kt Kota Kinabalu. Sebelah dia tu isteri dia nama Emma bt...ape ekk haha xtau la.. dia orang sabah bah...
ni plak abang ipar aku.. nama Mohd Anuar B. Johari.. dia keje sebagai Pegawai Penjara kt Penjara Kajang
ni gambar masa akak aku kawin.. dari kiri kak ema, shahirah(dukung), kak jaa, mak, arif danial(budak kecik tu) n kak ipar aku yg sulung, kak azah..kak azah dia keje sebagai Juru X ray kt Hospital Sultanah Bahiyah Alor Star.
pasangan bahagia haha..ni gambar anak buah aku.. yang sebelah kiri tu nama dia Nurshahirah nadirah n yang boy tu nama Akmal haziq. time ni umur 4 bulan kot
ni anak buah aku yang sulung.. nama dia Muhammad Azizul hakim.. umur 8 tahun dh skrg ni..buas giler dia ni haha

ni plak anak buah yang no 2 nama dia Muhammad Arif Danial...aku panggil dia si Murai sbb mulut dia mengalahkan burung murai bila bercakap haha

Yang ni ada akak aku..nama dia Mohamad Irfan..umur dia skrg 2 tahun rasenye hehe..tiap2 hujung mggu klu free mesti aku p main dgn dia kt Kajang tu..


nie time raya tahun lepas..tema tahun tu puprle..sape cumil lg??hehe


bergambar dengan org sabah hehe..time ni kali kedua dia balik kedah..manje betul dengan chik dia kn

senyum sokmo dia...alaa tak tutup aurat ni..hehe 



Ni baby akak liza yang dilahirkan pada 26 Mac lepas..nama dia Aina Damia..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...