Monday, October 25, 2010

Kisah hidupku

Asslamualaikum...Aku diberi nama Mohd Hairee..dpurtakan pada tanggal 18 januari 1987. Aku dilahirkan dalam keluarga yang agak sederhana tapi aku bersyukur kerana keluarga kami bahagia. sejak dari kecil aku dididik dan diasuh untuk menghormati orang sekeliling. aku anak bongsu dari 4 orang adik beradik. ibu tersayangku bernama Che Lat bt Arifin manakala abah tersayang bernama Azizan B hanafiah. Kedua mereka masih sihat dan menjalani kehidupan seharian di kampung. aku ni seorang yang simple dalam semua hal..tak banyak songeh orang ckp.. mudah mesra dengan semua orang tapi aku ni agak pemalu. tapi kawan-kawan terdekat yang kenal aku diaoran tau perangai aku macamna. aku sekarang berada ditahun akhir pengajian aku dalam Ijazah Sarjana Muda Sains Sukan di Universiti Malaya. akhirnya saat yang aku tunggu hampir 3 tahun akan menjelma tidak lama lagi. lepas ni masuk ke alam pekerjaan pulak.. tak sabar rasanya nk tunggu saat tu. ramai kawan-kawan aku masa sekolah dulu dh keje n dah bekeluarga cuma aku je belom.. xpe lambat sikit pun.. kewangan tak stabil mana boleh kawin kan n calon pun tak ada lagi..hehe. apapun ni ucapakan jutaan terima kasih sbb sudi tgok blog aku ni.. buat pengetahuan korang ni blog aku yg kedua. blog yang pertama terlupa pasword la so tak boleh nk update..xpe InsyaAllah aku akan cube update blog ni bila aku free ok.. wassalam.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...