Friday, December 3, 2010

Exam Terakhirku..

Salam...diam tak diam dah tinggal 1 paper je lagi untuk exam sem last ni..sekejap je rasenye..rasa sedih pun ada sebab masuk dewan peperiksaan untuk kali terakhir nanti..pastu berakhirlah sesi pengajian Ijazah Sarjana Muda Sains Sukan aku...berjaya juga aku harungi selama 3 tahun kt UM ni..terlalu banyak kenangan suka dan duka aku kt Universiti Malaya ni..akan aku abadikan dalam kenangan..lepas ni maybe aku akan pulang ke Alor Setar untuk bt praktikal selama 3 bulan di Jabatan Belia Dan Sukan Negeri Kedah...coz sampai hari ini aku masih belom dapat surat dari Perbadanan Putrajaya..aku berharap dapat kt sana coz aku nk bt praktikal kt KL je sebab dah rasa selesa kt sini..tp mana2 pun ok je..asalkan dapat bt praktikal..lepas tu aku rasa nk sambung lagi buat Master or ambik DPLI ker..tapi bergantung kepada keadaan la..mana2 rezeki dapat aku terima ja..orang cakap zaman sekarang ni xleh nk memilih sangat..berapa ramai yang jadi penganggur terhormat sebab nk keje ikut bidang yang dipilih.. 9 haribulan ni aku akan balik Kedah..balik nek tren lagi..sapa kta nek tren borink?? memang borink pun hahaha..tp xpalah..bukan selalu dapat nek tren..lepas ni klu dah keje rasanya xnaik dah kot..naik kete la plak kn InsyaAllah if ada rezeki lebih..klu aku kt kampung tu xdapat la nk update blog sgt sebab kt sana xda wifi or broadband..nk online pun kena p Cybercafe la..xpelah ada masa aku akan update citer2 terbaru aku kt sana..ok lah..aku dah kegersangan idea dah ni..jumpa lagi ye..wasalam..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...