Monday, December 6, 2010

Berakhir Sudah

Akhirnya...hari ini adalah kemuncak aku untuk semester terakhir..alhamdulillah paper akidah islam tadi aku dapat jawab dengan baik..semua apa yang aku baca, semua ada..syukur sangat...pasni boleh lah aku fikirkan tempat untuk bt internship pulak..tapi nampak gayanya macam kena buat kt Aloq Stuq ja pun..tak palah mana2 pun buleh ja,,cuma kalau kat sana aku tak boleh la lagi join team MASUM lawn bowl..ruginye rasa sebab kali ni main kt Kiara..tempat yang aku training selalu..maybe bukan rezeki aku kot.. pasni tumpu kt praktikal.. aku nak buat yang terbaik mana tau ada rezeki dapat keje terus ka..aminnnn jika aku kt kampung nanti nampaknya blog aku ni jarang dh la nk update..huhu.. sekarang ni tengah kemas2 barang aku..serabut gila..time pindah dulu tak la banyak pun tp bila nk keluar banyak la plak ish2..Selamat tinggal Kolej Tun Syed Zahiruddin KK9... best jugak tinggal sini..dapat jiran2 yang spoting n baik.. pasni tak jumpa dah korang...memori terindah tika bersama haha aduhh jiwang plak..emm apa pun doakan yang terbaik untuk aku ok!! love u all!!! muahhhhh

2 comments:

  1. slamat maju jaya abg!!!!!!!!! jgn lupe kn adk di kk7.. huhuhu.. sdey2..heee

    ReplyDelete
  2. hehehe insyaAllah abg xlupe laa..nnt ade mase kita jumpa lagi ye..adik tu stdy rajin2 ok...jgn berfb je...hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...