Tuesday, January 4, 2011

Praktikal aku..

Assalamualaikum..hari ini aku nak cerita berkaitan dengan praktikal aku ni..hmm agak membosankan jugak la.hmm apa la nasib aku ni kan..aku bersemangat nak buat kerja tapi dalam masa 2 hari ni kerja aku cuma layan internet ja.bila la aku nak buat kerja ni..nanti apa lah aku nak tulis dalam report aku..takkan aku tulis aku dok melayan internet ja..xleh jadi ni..harap2 pasni ada la keja untuk aku..aku nk buktikan yang aku buleh buat kerja macam staff jugak..sebenarnya aku tak sepatutnya masuk kt Jabatan belia ni coz diorang lebih tumpukan kepada belia ja.sukan ni tak sangat la..lagi pun di awal tahun memang tak banyak event sangat..so bersabar jelah menempuhi dugaan..aku harap aku boleh bertahan selama 3 bulan aku disini..aminnnnn....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...