Sunday, October 16, 2011

Aku Bermimpi Lagi..

Aku bermimpi lagi.....
Mimpi tentang seseorang...
Yang selalu datang disetiap mimpiku...
Adakah dia ditentukan untukku...
Namun di dunia realitinya....Dia Bukan miliku.....

Aku teruskan pencarian..permaisuri hati...
Aku yakin..suatu hari nanti...pasti akan ku temui jua...
Andai jodohku kuat bersama dia...
Dia akan datang untuk melengkapkan hidupku..
Memenuhi ruang yang kosong dalam hatiku..
Kaulah wanita yang aku cari selama ini...

"Ya Allah..Kau temukanlah aku dengan Insan yang ditakdirkan jodohnya bersamaku...Kau berilah aku pertunjuk agar mudah untuk aku menemuinya..kau hadirkanlah ia disaat aku memerlukan seseorang untukku meneruskan kehidupanku...Kau pertemukan lah aku dengan insan yang akan menjadi pelengkap tulang rusukku..agar aku tidak mencintai orang yang bukan ditakdirkan untukku..kasih sayangku hanya untuk insa yang benar-benar jodohku..Kau kurniakanlah aku seorang insan yang mencintai Mu Ya Allah..Amin...Ya Raballalamin..."

Aku tidak akan berputus asa berdoa...
Memohon pada yang Esa..
Agar aku menemui insan yang dicari..
Kau pancarkanlah ia disetiap malam di dalam tidurku...
Kau tunjuklah ia.....

Wahai jodohku....
Aku menunggu mu datang untuk melengkap hidupku...
Kau hadirkanlah disaat aku begitu memerlukan mu....
Akan ku jadikan dirimu HALAL untukku...
Membina sebuah istana cinta yang bahagia...
Berlandaskan seruan Islam....
Akan ku terus menunggu...sehingga kau benar-benar datang...
Tidak akan ku buka hati ini untuk mencintai orang lain lagi selain dirimu..Itu JANJI ku pada mu.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...