Thursday, September 15, 2011

Aku Disini

aku disini...
bukan untuk menyakitkan hati..
bukan untuk kembali...
bukan untuk menagih simpati...
tapi sekadar untuk memperingati..
sesama sendiri....

aku disini....
bukan untuk menganggu...
bukan juga untuk mengharap kasihmu...
bukan meminta untuk dirindu...
cuma sekadar untuk berkongsi ilmu..
apa yang aku tahu..

aku disini..
bukan untuk dihina...
bukan juga untuk menjadi pujangga...
dan bukan juga untuk mendapat nama...
hanya untuk bersuka-suka...
mengisi masa yang ada...

aku disini...
akan terus berkarya....
selagi ada daya...
selagi ada yang sudi membaca
tidak kira dimana jua berada...
aku akan terus dan terus berkarya...
hingga hingga hujung nyawa...

nurkilanku : Mohd Hairee Azizan aka adeq macho :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...